Årsmötet på ny plats

På måndagskvällen den 19 februari hade klubben sitt årsmöte. Denna gång var vi på den nya Eva-Lisa Holtz arena.

Efter att vi haft lite problem att komma in i lokalen Diskusen samlades 20 medlemmar för att hålla mötet. Då uppstod nästa problem. Det fanns ingen HDMI-kabel! Vi valde då att köra mötet helt analogt som förr i värden och det gick riktigt bra. Mattias valdes till mötesordförande och läste upp punkterna och verksamhetsberättelsen. Under punkten Barbro Lundqvists ungdomspris blev Bella överraskad över att ha tagit hem vandringshästen med följande motivering:

“Bella har haft en fin utveckling i sitt bågskytte under året där hon både utmanat sig själv och visat en tålmodig envishet som burit frukt. Bella är dessutom en positiv och omtyckt representant för våra ungdomar i klubben”

Styrelsens sammansättning förändrades något där Daniel ersatte Jerry och Mirre ersatte Calle:

OrdförandeGunnar Persson
KassörAnn-Sofie Boström
SekreterareAnneli Brändén
LedamotHenrik Eriksson
LedamotKevin Ward
LedamotMalin Johansson
LedamotDaniel Olsén
UngdomsrepresentantMirre Larsson

Vid slutet av mötet fick vi även möjlighet att tacka av Jerry som avslutade sin långa tid i styrelsen.

Efter informationspunkterna där Gunnar berättade lite om vad som var på gång bjöd det på en god smörgåstårta samt vindruvor och kex innan den nya styrelsen konstituerade sig.

,